Centrul educational EduBucuresti va ofera cea mai bună pregatire adaptata nevoilor din timpul prezent.Profesorii nostri frecventează in mod regulat seminarii pentru a tine pasul cu noile tehnici de predare si evaluare si sunt in legatura permanenta cu toate modificarile aparute in sistemul de invatamant. Ei sunt educatori calificati cu cunostinte si experienta atat in metodele traditionale de predare, cat si in abordarile si practicile inovatoare.
Scopul nostru este sa ajutam cu toată capacitatea noastră pe toti cei care impartasesc principiul nostru despre nevoia de imbunatatire constanta a cunostintelor scolare si aplicarea acestora in viata cotidiana
Scopul nostru este sa ajutam cu toată capacitatea noastră pe toti cei care impartasesc principiul nostru despre nevoia de imbunatatire constanta a cunostintelor scolare si aplicarea acestora in viata cotidiana
EduBucuresti ofera un program educational atent gandit si studiat care imbinare metodelor clasice de invatamant cu cele moderne, acestea fiind adaptate în functie de ritmul fiecarui copil si de nevoile sale .Fiecare copil este incurajat sa descopere mediul inconjurator, sa se bucure de frumusetea lucrurilor si sa le impartaseasca cu ceilalti copii.
Invatarea continua este o conditie esentiala a succesului la scoala si in viata.
“Orice copil poate sa devina o stea ,trebuie doar sa i se ofere sansa de a straluci “
Indiferent de ce iti rezerva viitorul esti nevoit sa inveti in fiecare zi si pentru a face acest lucru eficient trebuie :
sa perfectionezi idei si informatii din toate situatiile cu care te intalnesti
sa faci legaturi intre informatii si conexiuni intre idei
sa-ti pastrezi mereu o minte active si deschisa
sa cerei mereu pareri despre situatia ta scolara si sa iti modifici comportamentul daca este cazul
sa cauti noi oportunitati de invatare eficienta
sa cunosti punctele tale forte dar si limitele acestora
,,Omul cat traieste invata”
Invatarea continua ar trebui sa reprezinte un stil de viata.Ea are beneficii foarte mari pe toate planurile. Adeptii acestui concept de invatare continua explica faptul ca un proces educational de calitate este acela care asigura o invatare continua, in timpul scolii si dupa scoala, pe parcursul intregului an scolar . Tinanad cont de rapiditatea cu care se schimba tehnologiile actuale ,poate că niciodată, pana acum, nu s-a resimtit mai acută necesitatea de a invata continuu. Si pentru ca vrem să fim mai buni nu ne ramane altceva de făcut decât să ne adaptam invatand.
Cateva dintre practicile cele mai simple pentru invatare continuă sunt:
Intreaba atunci cand nu intelegi ceva;
Cere o parere sau un sfat de la cei care sunt mai experimentati ca tine;
Observa ce fac cei cu rezultate mai bune ca tine si incearca sa preiei bunele practici;
Fii curios, citeste, descopera noi sensuri ale materiilor studiate la scoala;
Intelege-ti punctele tari, la ce esti bun, ce stii sa faci bine si vezi unde ai putea face un salt;
Stabileste-ti obiective de invatare legate de viata ta personală, de stilul tău de viata, cultură generala;
Pune-ti in aplicare propriile lectii si expereinte acumulate pana acum;
Incearca sa faci lucrurile altfel decat pana acum.
Fa-ti timp pentru a reflecta la greseli si incerca sa le elimini;
Invata sa fii autentic punandu-ti în valoare punctele forte;
Combina monotonia cu diversitatea;
Priveste-i pe toti colegii ca parteneri de invatare.
Prioritatea noastra este asigurarea unui act educaţional de performanta, care sa contribuie la formarea unei personalitati autonome şi creative. Invatarea este o stare de alertă mentala in care te duci, cauti, intrebi, conversezi, primesti.In care esti participant si nu esti spectator caruia i se intampla niste lucruri.
Elevul invata daca vrea, daca e pregatit, daca poate. Obiectivele centrului nostru este sa-l stimulam sa vrea, sa-l ajutam sa poata. Noi consideram ca e mult mai bine sa ai un obiectiv de la care sa te abati sau nu decât sa nu ai niciunul, Haller Jorden afirma “o zi fara invatare este o zi irosita” Invatarea trebuie sa cuprinda activitati de prelucrare a noii materii invatate, care trebuie legata de ceea ce elevul stie deja. Sarcinile trebuie sa fie autentice, stabilite in context semnificativ si legate de viaţa reala. Ele nu trebuie sa implice doar repetarea unor lucruri, deoarece acest lucru duce la invatarea “de suprafata” şi nu la invatarea “de profunzime.
EduBucuresti este centrul in care copilul este in centrul atentiei. In activitatea noastra avem obiective de invatare clar definite .Noi garantam ca elevul va pleca cu lectia invatata direct de la curs.In urma orele efectuale in centrul nostru elevii vor deveni mai curiosi si increzatori in fortele lor.Noi ii sustinem sa isi descopere vocatia si sa isi depaseasca limitele.
EduBucuresti:
Invatarea continua este o conditie esentiala a succesului la scoala si in viata.
“Orice copil poate sa devina o stea ,trebuie doar sa i se ofere sansa de a straluci “
Indiferent de ce iti rezerva viitorul esti nevoit sa inveti in fiecare zi si pentru a face acest lucru eficient trebuie :
,,Omul cat traieste invata”
Invatarea continua ar trebui sa reprezinte un stil de viata.Ea are beneficii foarte mari pe toate planurile. Adeptii acestui concept de invatare continua explica faptul ca un proces educational de calitate este acela care asigura o invatare continua, in timpul scolii si dupa scoala, pe parcursul intregului an scolar . Tinanad cont de rapiditatea cu care se schimba tehnologiile actuale ,poate că niciodată, pana acum, nu s-a resimtit mai acută necesitatea de a invata continuu. Si pentru ca vrem să fim mai buni nu ne ramane altceva de făcut decât să ne adaptam invatand.
Cateva dintre practicile cele mai simple pentru invatare continuă sunt:
Prioritatea noastra este asigurarea unui act educaţional de performanta, care sa contribuie la formarea unei personalitati autonome şi creative. Invatarea este o stare de alertă mentala in care te duci, cauti, intrebi, conversezi, primesti.In care esti participant si nu esti spectator caruia i se intampla niste lucruri.
Elevul invata daca vrea, daca e pregatit, daca poate. Obiectivele centrului nostru este sa-l stimulam sa vrea, sa-l ajutam sa poata. Noi consideram ca e mult mai bine sa ai un obiectiv de la care sa te abati sau nu decât sa nu ai niciunul, Haller Jorden afirma “o zi fara invatare este o zi irosita” Invatarea trebuie sa cuprinda activitati de prelucrare a noii materii invatate, care trebuie legata de ceea ce elevul stie deja. Sarcinile trebuie sa fie autentice, stabilite in context semnificativ si legate de viaţa reala. Ele nu trebuie sa implice doar repetarea unor lucruri, deoarece acest lucru duce la invatarea “de suprafata” şi nu la invatarea “de profunzime.
EduBucuresti este centrul in care copilul este in centrul atentiei. In activitatea noastra avem obiective de invatare clar definite .Noi garantam ca elevul va pleca cu lectia invatata direct de la curs.In urma orele efectuale in centrul nostru elevii vor deveni mai curiosi si increzatori in fortele lor.Noi ii sustinem sa isi descopere vocatia si sa isi depaseasca limitele.