Meditatii individuale :
Meditatiile individuale sunt recomandate in doua cazuri : elevul doreste o aprofundare a materiei pentru performanta scoalara sau in cazul in care elevul se adapteaza mai greu intr-un grup restrans de copii.Formarea individuală este potrivita , pentru cei care se simt mai confortabil sa invete singuri si doresc sa obtina atentia deplina a profesorilor nostri.
Ea reprezinta o formă specifica de formare care asigură o concentrare maximă a elevilor si asigura o invatare eficientă.Nu intodeauna meditatiile individuale sunt si cele mai eficiente desi parintii considera ca elevii invata mai mult, dat fiind faptul ca profesorul se concentreaza doar asupra lor. Daca considerati ca elevul nu se va integra in grup sau nu va lucra in acelas ritm cu cei din colectiv, atunci formarea individuala este cea mai buna alegere.
Meditatiile individuale sunt recomandate in doua cazuri : elevul doreste o aprofundare a materiei pentru performanta scoalara sau in cazul in care elevul se adapteaza mai greu intr-un grup restrans de copii.Formarea individuală este potrivita , pentru cei care se simt mai confortabil sa invete singuri si doresc sa obtina atentia deplina a profesorilor nostri.
Ea reprezinta o formă specifica de formare care asigură o concentrare maximă a elevilor si asigura o invatare eficientă.Nu intodeauna meditatiile individuale sunt si cele mai eficiente desi parintii considera ca elevii invata mai mult, dat fiind faptul ca profesorul se concentreaza doar asupra lor. Daca considerati ca elevul nu se va integra in grup sau nu va lucra in acelas ritm cu cei din colectiv, atunci formarea individuala este cea mai buna alegere.
Meditatii in grup:
Meditatiile intr-un grup restrains de 3-4 persoane sau minigrup au ca obictiv o interactiune foarte buna a elevilor cu profesorul si o crestere a nivelului de receptivitate a acestora fata de informatiile transmie de catre el deoarece copiii prind curaj sa spuna ce nu stiu sau nu inteleg si sunt stimulati de atitudinea celorlalti sa se implice mai mult in acea activitate.
Elevii reusesc usor sa descopere idei si lucruri noi astfel incat isi dezvolta mai usor abilitatile de comunicare, spiritul de observatie si capacitatea de sustinere a propriilor pareri. In cadrul acestor grupe elevi au posibilitatea sa cunoasca parerile celorlati elevi din grup asupra metodei de rezolvare si a tehnicilor de abordare a unei probleme astfel incat le este incurajata interactiunea,abilitatile de lucru,dezvoltarea gandirii creative ,incredera in fortele propii si modul pozitiv de a vedea experienta traita pentru activitatiile zilnice.Avantajele acestor meditatii constau in faptul ca permite profesorului sa aducă toti elevii in conversatie, oferindu-le incurajarea de care au nevoie pentru a participa la curs. Mediul mai intim al unui grup mic este excelent pentru construirea abilitatilor de lucru în echipa.
Meditatiile intr-un grup restrains de 3-4 persoane sau minigrup au ca obictiv o interactiune foarte buna a elevilor cu profesorul si o crestere a nivelului de receptivitate a acestora fata de informatiile transmie de catre el deoarece copiii prind curaj sa spuna ce nu stiu sau nu inteleg si sunt stimulati de atitudinea celorlalti sa se implice mai mult in acea activitate.
Elevii reusesc usor sa descopere idei si lucruri noi astfel incat isi dezvolta mai usor abilitatile de comunicare, spiritul de observatie si capacitatea de sustinere a propriilor pareri. In cadrul acestor grupe elevi au posibilitatea sa cunoasca parerile celorlati elevi din grup asupra metodei de rezolvare si a tehnicilor de abordare a unei probleme astfel incat le este incurajata interactiunea,abilitatile de lucru,dezvoltarea gandirii creative ,incredera in fortele propii si modul pozitiv de a vedea experienta traita pentru activitatiile zilnice.Avantajele acestor meditatii constau in faptul ca permite profesorului sa aducă toti elevii in conversatie, oferindu-le incurajarea de care au nevoie pentru a participa la curs. Mediul mai intim al unui grup mic este excelent pentru construirea abilitatilor de lucru în echipa.
Cum sunt stabilite grupele?
Profesorii evalueaza la prima sedinta de meditatii nivelul de cunostinte, stilul de invatare si stilul de comunicare al fiecarui copil si formeaza grupe omogene,echilibrate si motivate pentru atingerea obiectivelor individuale stabilite in planul de pregatire.Fiecare elev are posibilitatea sa aleaga intre varianta de grup si cea de semigrup. Nu se vor organiza sedinte de meditatii in grupuri de copii daca nu sunt indeplinite conditiile stabilite anterior.
Profesorii evalueaza la prima sedinta de meditatii nivelul de cunostinte, stilul de invatare si stilul de comunicare al fiecarui copil si formeaza grupe omogene,echilibrate si motivate pentru atingerea obiectivelor individuale stabilite in planul de pregatire.Fiecare elev are posibilitatea sa aleaga intre varianta de grup si cea de semigrup. Nu se vor organiza sedinte de meditatii in grupuri de copii daca nu sunt indeplinite conditiile stabilite anterior.